Bericht versturen
Huis
Producten
Ongeveer ons
Fabrieksreis
Kwaliteitscontrole
Contacteer ons
Vraag een offerte aan
Nieuws
KALU INDUSTRY
Thuis ProductenT de Uitdrijving van het Groefaluminium

Van de het Aluminiumveiligheid van lassentrappen de Wacht Rails Profile 6063 - T5

CHINA KALU INDUSTRY certificaten
CHINA KALU INDUSTRY certificaten
Het bedrijf van Yuki is een reeds lang gevestigde verwerkende onderneming de van wie diensten warme ontvangst voor zijn superieure kwaliteit en aantrekkelijke prijzen zijn samengekomen.

—— Paul Millsap

Wij kopen aluminium heatsink van Kalu, ben ik zeer tevreden met de dienst van dit bedrijf, geloof ik dat hun zaken beter en beter zullen zijn.

—— Manoj Singh

Ik ben zeer tevreden met de dienst van dit bedrijf, geloof ik dat hun zaken beter en beter zullen zijn.

—— Mohamed Rebai

Ik ben online Chatten Nu

Van de het Aluminiumveiligheid van lassentrappen de Wacht Rails Profile 6063 - T5

Welding Stairways Aluminum Safety Guard Rails Profile 6063 - T5
Welding Stairways Aluminum Safety Guard Rails Profile 6063 - T5 Welding Stairways Aluminum Safety Guard Rails Profile 6063 - T5 Welding Stairways Aluminum Safety Guard Rails Profile 6063 - T5

Grote Afbeelding :  Van de het Aluminiumveiligheid van lassentrappen de Wacht Rails Profile 6063 - T5

Productdetails:
Plaats van herkomst: China
Merknaam: KALU
Certificering: ISO9001
Modelnummer: Kl-S0418
Betalen & Verzenden Algemene voorwaarden:
Min. bestelaantal: 500KGS
Prijs: Negotiation
Verpakking Details: De plastic zak, kartongeval/houten geval, vanaf de norm van de de uitvoerverpakking, douaneverpakkin
Levertijd: Binnen 25 dagen na ontving uw stortingen
Betalingscondities: T/T, Western Union
Levering vermogen: 3000TON PER MAAND
Gedetailleerde productomschrijving
Rang: 6063-T5 Bui: T3-T8
Toepassing: het structurele ontwerpen Legering of niet: Is Legering
De verwerkingsdienst: Het buigen, Decoiling, Lassen, Ponsen, het Snijden Productnaam: De Wacht Rails van de aluminiumveiligheid
Groep: Veilige trappen en vangrails
Hoog licht:

De Veiligheidswacht Rails Profile van het trappenaluminium

,

6063-T5 aluminiumwacht Rails Profile

,

Het Aluminiumwacht Rails Profile van lassentrappen

Van het Aluminiumtrappen van het aluminiumprofiel van de het Aluminiumveiligheid de Wacht Rails

Productenbeschrijving

Trede en platform de kaders zijn samengesteld uit industriële trapleuningen, brug, werkende platforms, platformladders, aluminiumtreden enz. De traliewerkeenheid is het deel van volledig geconstrueerde treden vermijdt risico's om te vallen.
Reeks
Het Aluminiumtrappen van het aluminiumprofiel
Groep
Veilige trappen en vangrails
Materiaal
Uitgedreven Aluminiumlegering 6063-T5
Oppervlaktebehandeling
Geanodiseerd

Productinleiding

De sporen kunnen aan elkaar met slechts vijf bevestigingsmiddelen voor alle vereisten worden verbonden.
Het het ontwerpen werk van een vangrail voor een trap of een platform kan professionele kennis vereisen. Het is niet alleen over het nadenken
verschillende hoeken, zelfs de manier een trap aan een platform kan het ontwerp van handspoor beïnvloeden toetreedt.
Het gehele kader kan gemakkelijk met het volgende van componenten worden geassembleerd:
Traliewerkpijp
Tubulaire schakelaar
Bevestigingsmiddelen

Van de het Aluminiumveiligheid van lassentrappen de Wacht Rails Profile 6063 - T5 0

Contactgegevens
KALU INDUSTRY

Contactpersoon: Mrs. Lu

Tel.: 86-17365311230

Fax: 86-512-56955713

Direct Stuur uw aanvraag naar ons (0 / 3000)