Bericht versturen
Huis
Producten
Ongeveer ons
Fabrieksreis
Kwaliteitscontrole
Contacteer ons
Vraag een offerte aan
Nieuws
KALU INDUSTRY
Thuis ProductenDe Profielen van aluminiumheatsink

ODM het Profiel van Heatsink van het Douanealuminium met CNC het Boren Plaatsen 6082 T6

CHINA KALU INDUSTRY certificaten
CHINA KALU INDUSTRY certificaten
Het bedrijf van Yuki is een reeds lang gevestigde verwerkende onderneming de van wie diensten warme ontvangst voor zijn superieure kwaliteit en aantrekkelijke prijzen zijn samengekomen.

—— Paul Millsap

Wij kopen aluminium heatsink van Kalu, ben ik zeer tevreden met de dienst van dit bedrijf, geloof ik dat hun zaken beter en beter zullen zijn.

—— Manoj Singh

Ik ben zeer tevreden met de dienst van dit bedrijf, geloof ik dat hun zaken beter en beter zullen zijn.

—— Mohamed Rebai

Ik ben online Chatten Nu

ODM het Profiel van Heatsink van het Douanealuminium met CNC het Boren Plaatsen 6082 T6

ODM Custom Aluminum Heat Sink Profile With CNC Drilling Locations 6082 T6
ODM Custom Aluminum Heat Sink Profile With CNC Drilling Locations 6082 T6 ODM Custom Aluminum Heat Sink Profile With CNC Drilling Locations 6082 T6 ODM Custom Aluminum Heat Sink Profile With CNC Drilling Locations 6082 T6 ODM Custom Aluminum Heat Sink Profile With CNC Drilling Locations 6082 T6

Grote Afbeelding :  ODM het Profiel van Heatsink van het Douanealuminium met CNC het Boren Plaatsen 6082 T6

Productdetails:
Plaats van herkomst: China
Merknaam: KALU
Certificering: ISO9001
Modelnummer: Kl-02241
Betalen & Verzenden Algemene voorwaarden:
Min. bestelaantal: 500KGS
Prijs: Negotiation
Verpakking Details: EP-het document, Krimpfolie, Kraftpapier-document, vanaf de norm van de de uitvoerverpakking, douane
Levertijd: Binnen 20 dagen na ontving uw stortingen
Betalingscondities: T/T, 30% geavanceerde die storting, het saldo vóór het laden, of het raadplegen wordt betaald.
Levering vermogen: 6500tons per maand
Gedetailleerde productomschrijving
Merk: KALU-Aluminium Oppervlaktebehandeling: Het anodiseren, Molen eindigt, het Galvaniseren, Gezandstraald Oppoetsen, enz.
Kleur: Zilver of Aangepast Bui: T3-T8
De verwerkingsdienst: Het buigen, het Lassen, Ponsen, Knipsel, CNC het Machinaal bewerken OEM/ODM: Beschikbaar
Materiaal: AL6082 T5 De dienst: Aangepaste OEM/ODM
Hoog licht:

CNC het Boren de Profielen van Aluminiumheatsink

,

6082 T6-de Profielen van Aluminiumheatsink

,

ODM de Profielen van Heatsink van het Douanealuminium

Het Profiel van Heatsink van het douanealuminium met CNC het Boren Plaatsen 6082T6

Beschrijving:

KALU is een professionele fabrikant belast met het onderzoek, de ontwikkeling, de verkoop en de dienst van leiden heatsinks, elektronische heatsinks, de profielen van de aluminiumuitdrijving, aluminiumbijlagen en uitdrijvingsvormen. Wij hebben uitstekende teams die zich op productontwikkeling & ontwerp concentreren, kwaliteitscontrole & inspectie en bedrijf die meer dan 10 jaar lopen. Bovendien hebben wij het certificaat van ISO 9001 verkregen. Wij stemmen in ODM &OEM ook met orden. Wij heten in het buitenland warm klanten van welkom om samenwerking te vestigen en een rooskleurige toekomst met ons samen tot stand te brengen.

ODM het Profiel van Heatsink van het Douanealuminium met CNC het Boren Plaatsen 6082 T6 0 ODM het Profiel van Heatsink van het Douanealuminium met CNC het Boren Plaatsen 6082 T6 1

Materiaal uitdrijvingsaluminium 6063-T5,6061-T6. (al, mg, si0.5, f22)
De oppervlakte eindigt Anodization, kon aangepast om deklaag, het galvaniseren, poetsmiddel, borstel, enz. te schilderen, te poederen.
Extruder Machine van 600tons aan 12000tons.
Pakket Om door het document en het karton van EP eerst worden ingepakt, dan om door triplexpallet worden ingepakt. Kon aangepast volgens verzoek.
Verschepende haven Shanghai
Levertijd 20 dagen voor massaproduktie.
Voordeel

1- Hoog - de kwaliteit zonder slecht koppelt tot nu toe terug

2- Laagste prijs in China

3- Snelle levering

4- Professioneel ervaren buitenlands commercieel team

FAQ
Q: Bent u een fabrikant of een handelsmaatschappij?
A: Wij zijn fabrikant en concentreren ons op het verschillende soort heatsink (B.v.: de uitdrijving heatsink, afschavend heatsink, gesmede koude heatsink, matrijzenafgietsel heatsink, vouwde heatsink, de thermische module van de hittepijp en vloeibare koelplaat), EMI beveiligingsdekking en ODM/OEM-de dienst.
Q: Maakt u aangepaste die producten op de tekeningen van de klant worden gebaseerd?
A: Ja, hebben wij een team van professionele ingenieurs om de tekening te evalueren en de concurrerende prijs op te geven.
Q: Wat is de levertijd?
A: Normaal, is de steekproevenlevertijd 5-7days, is de levertijd voor massaproduktie 18-21days.
Q: Kan ik oppervlaktebehandeling aanpassen?
A: Ja. Wij kunnen leveren geanodiseerd in diverse kleuren, hard etc. anodiserend, het zandstralen, nikkelplateren, het oppoetsen, het malen, poederdeklaag, elektroforese. Het kan volgens uw vereisten worden aangepast.
Q: Kunt u passende vervangstukken verstrekken?
A: Ja, kunnen wij aanpassingsschroeven, noten, schakelaars, pakkingen en andere vervangstukken leveren die zullen worden vereist.
Q: Hoe controleert u de kwaliteit?
A: (1) Materiële inspectie--Controleer de materiële oppervlakte en ruwweg de afmeting.
(2) Productie eerste inspectie--Om de kritieke afmeting in massaproduktie te verzekeren.
(3) Bemonsteringsinspectie--Controleer de kwaliteit alvorens naar het pakhuis te verzenden.
(4) Pre-shipment inspectie--100% door QC medewerkers vóór verzending wordt geïnspecteerd die.
Q: Hoe kan ik een citaat krijgen?
A: Gelieve te adviseren de tekening in het formaat van DWG/DXF, PDF of STEP/IGS. Wij zullen u de beste prijs binnen 2 dagen citeren.
Q: Kan ik mijn embleem op het product drukken?
A: Ja. Gelieve te adviseren ons het detailbeeld vóór productie.

Verpakking:

ODM het Profiel van Heatsink van het Douanealuminium met CNC het Boren Plaatsen 6082 T6 2

Contactgegevens
KALU INDUSTRY

Contactpersoon: Mrs. Lu

Tel.: 86-17365311230

Fax: 86-512-56955713

Direct Stuur uw aanvraag naar ons (0 / 3000)